Thursday, February 9, 2012

Rempit lagi...

Tepat pukul 10.45 mlm gua sampai umah..2-3 meter la dari uitm london..

Gua ingat baru nk landing baek2,molek2 kat umah mlm ni,tut tut..si kwn baek aku sowang ni si mimi (name baru die skiwet)..ntah mcm mne ejaan die pown aku maen taram.besok pagi gua tanye blik ok?haaa..die le bg tau ptg td,opecosss...kompem..ape tu??rupenyer2 ade class gnti admin mlm ni.pehhh..gua da hangin da,baek2 gua setting x dtg clss admin pagi td,lectrer gua da setting habis wt replace clss mlm ni.

hati gua da 45%-45% da..lgi 10% tu gua adjust baek tok tyme tidow gua...gua halu2 geng2 gua,nk dtg ke x ni??tp hati yg sooobbaarr dan semangat juang yg tggi ni nk je pegi,tp sowang demi sowang geng gua antau msj x nk pegi.hati gua da berkecamuk bagai..stop kejap..berfikir sejenak mencari jln penyelesaian!!

haaa..tetibe..bunyi lagu full house kuar di corong henset gua(lagu feberet gua tyme lari2 kat taman astakona).."beb,aku jadi dtg clss..TAPIIII..dengan stu syarat"..dlm hati yg berdegup kencang ni tertanyer2 gak,apelah skiwet ni nk agknyer??..pastu gua ckp ape die..then she said:"klau ko teman aku gi beli "ROJAK" aku gi clss"...

pehhh...cmtu skali geng gua hasut gua n perangkap gua...
gua bls balik,ok xde hal..siap cpt!
5 mnt gua rempit pastu gua smpai bwah kolej,dlm hati gua harap2 hang lupe!kah kah kah...

pastu kitowang smpai cls..pang pung pang blaja masuk telinge kanan pusing2 kluar tlinge kiri cmpur plak dgn lecterer gua punyer cite nk honeymoon kat korea bagai,gua da start kelaparan.ape lagi..gua bertindak pantas capai enset ala2 brekberi tu then gua send msj kt abg bege minta tapau bege 3 bungkus..ok setel!

gua smbung blik fokus blaja pang pung pang..gelak laju2 gear 2 smpai mate berair lyn cerite miss bery kat dpn tu..layan je la kan,kang xde sape gelak malu plak die..hahha

pastu gua rase mase berlalu dgn pantasnyer,clss pun tamat,dgn beranggapan kertas yg gua bwk dari umah td penuh dgn nota2,tp..clear..boleh gune blik tok conteng2 buat mindmapping tok clss bel esok..xpe,gua simpan cun2 dlm beg semula

pastu gua n skiwet pi turun ngayau2 jap cari mknan utk bdak2 bilik die yg bg list order.smbil tu layan tgk pertandingan hakka kat situ..

pas abis meronda 3-4 kali kat situ gua ajak skiwet cabut balik.pastu singgah beli bege kat koperasi.tula,gua da adjust awal2 dlm clss td,nk bege x,pastu ckp xnk..alih2 kt situ juga hang tapau.pastu gua rempit pergi kat abg bege amek bege yg da tersiap die tapau.alaaahaii..kesian plak tgk abg bege ni,good luck ye maen takraw kt pdg!!..chaiyok2 geng..

pas setel sume gua masuk gear terus rempit blik umah.kali ni gua x ikowt lalu kuil.fobia ya amat waktu smalam gara2 nseb x berlanggar ngn budak uitm london jgak.mlm ni gua set planning baek2,gua ikowt lalu jaohhhh..tp sume kete gua potong..kehkehkeh..

sampai rumah,gua letak helmet,campak kunci baru gua teringat sesuatu..

si skiwet lupe beli ROJAK!!!!!!!!!!


nota blog:"jgn kasi tau skiwet taw!!!"..

1 comment: