Wednesday, February 8, 2012

Gusi LEBAM angkara jawab kuiz OB yg ntah pape..

Petang yang panas2 suam ni,timbul plak keinginan mengupdate blog yg dah lame jadi sejarah hampir 6 bulan gua tinggalkan sbb pergi oversea stdy kat london tu..hai,sehat lagi ka sume??harap2 sihat ye dok?kwn kat sbelah gua ni si mimi da syok tdow bile gua kasi ubat tdow lyn lagu syila hamzah lagu patah hati,ape yg patah pun gua x tau..hahha..gua plak xleh tdow!!xbleh blah betul..haishh..

Abg bege plak dah sebok da otw nk niage,patot gua halu2 x berangkat,biarlah si dia mencari rzeki tok bine masjid 3-4 taon lg..huhuhu..(insya Allah)..doakan2 ye!..pewot da kenyang mkn nasi ayam madu yg gua rembat 4 ringgit sbungkus yg rase ntah pape..gua rase cm bukan orang mlake je yg jual tu..import kowt??care diowang keje laen kali la gua cite,sbb x slere nnti kowang nk dgr plak!

hari ni plak,pale otak ni bertumbuk2 plak,nk marah x tau nk ketok belah mane,kang salah ketok,mau naye dgn gua2 skali masuk icu masuk air 10 botol kang..berbalik entry kat atas dah 2 hari gua layan gusi lebam ni,gigi bongsu nk lahir da.tp x kuar2 lagi..sabar..sabar..sabar lgi ni..haishh..dah 36 jam da gua tggu x lahir2 lagi gigi bongsu ni.salah port nk lahir ke ape ni,ke salah mak bapak si gigi kapak ni??..abis pipi n gusi gua bengkak2..dah tu hari ni dok mengadap kuiz OB..gua da planning da x msuk clss pagi,clss admin n class law sbb gua kompem attendance gua suci bersih lagi,haha..so gua amek keputusan tok meng"absent"kan diri..fulamak,ayat nk macho je,padahal x msuk clss dok halu2 class sbelah yg da buat kuiz OB,supaye senang gua nk rembat jwapan jap lg..berhasil juga,stu demi satu bunyi msj msuk..haaa ko bce yg ini...bce ni..n jgn lupe bce ni,kompem kuar!..so aku sematkan macho2 dalam hati,tp x semuanyer..yg laen gua transfer kt dalam kertas..pepaham sudah la ye.bab OB ni memang gua x boleh blaja masuk kepale,ayat die punyerlah bombastik...sampai luar clss,gua senyummm sampai cecah telinge..mcm gua da tau je sume ape yg masuk kuiz jap lg

Padahal....

perggghhhhh...yg x boleh blahnyer,stu class copy n paste!!
siap bawak buku teks sorok celah bawah meje..agak2 miss gladys dok diam2 kt depan,si jahanan ni selak buku n copy "correctly" yg boleh dpt markah smpai DL.
ade plak geng sebelah gua lowat2 nk dok tepi,gupe2nyer da siap toyol!...

Ape cite ni???..

No comments:

Post a Comment