Monday, October 18, 2010

Ku ingin...

Ya Allah..
bagilah sedikit masa untukku membahagiakannya
bagilah sedikit masa untukku mengembirakannya
bagilah sedikit masa agar aku dapat membantunya
bagilah sedikit masa agar aku dapat melihat kebahagiaan di wajahnya
berilah sedikit masa lagi agar aku bisa tenang melihatnya
berilah sedikit masa agar aku bisa membuatnya tersenyum
berikanlah daku sedikit masa lagi agar bila kupergi nanti tidak mengalir air matanya
Ya Allah,berilah daku sedikit masa lagi agar semua yang daku lakukan ini bisa menjadi penguat untuk dirinya
Ya Allah,berkatilah aku di jalan-jalan mu nanti
kurniakan dia kekuatan
kurniakanlah dia ketabahan
kurniakanlah dia kesabaran
kurniakanlah dia keimanan yang berterusan
dan bawalah dia di jalan syurgamu
ku ingin menantinya di syurgamu
ku ingin mencintainya di bawah keredhaanmu
ku ingin memilikinya di bawah kasih sayangmu
ku ingin Engkau ketemukan aku dengannya di syurgamu
Aku ingin bersama-samanya..

No comments:

Post a Comment